2014. november 10., hétfő

Köszöntő from Rozamunda

HALLI!

Üdvözlök mindenkit a blogon! Először is szeretném megköszönni Donanak, hogy rám gondolt, mikor kitalálta a közös blog ötletét. Ez egy nagyon nagy megtiszteltetés volt számomra, és szerintem nagyon jó, hogy ketten írunk, mivel így nem csak egy ember vállalja be a feladat oroszlán részét, és együttműködve, segítvén egymást tudunk nektek (remélhetőleg kellően méltó) alkotást létrehozni.
A kis bevezető után szeretnék egy kicsit mesélni magamról:
Rozamunda az író nevem, és ezen a blogon kívül még négy másik bloggal büszkélkedek. Az egyiket már befejeztem, és az is One Direction témában futott. Van még egy fan fictionöm, egy blogmagazinom (amit a barátaimmal együtt működtetek), és egy design blog csapatában is szerepelek. Blogok nevük szerint: Nobody compares to you, Steal My Girl, Sweet Little Stuffs blogmagazin, Becky Blogdesign
Personal liferól annyit, hogy van egy ikertestvérem, elváltak a szüleim, így vele és anyukámmal élek Budapesten. (Mint gondolhattátok) Szeretem a One Directiont, ám nem csak ők vannak színen a mindennapjaimban. A zenei ízlésem sokrétegű, ám elég egyedi. Szeretem a spanyol, latin, olasz zenéket, a jazzt, a swinget, pop zenét, magyar mulatóst, cigány muzsikát, de ezeken kívül klasszikusokat is hallgatok, és néha érzelgősebb számokat is (lelki állapotomtól függetlenül). Szeretek lovagolni, ám sajnos csak ritkán adódik lehetőség, hogy tudjam űzni ezt a hobbimat. Egy elég különc egyéniségnek tartom magam, visszahúzódó vagyok, ám néha harsány, és próbálom megtalálni a helyem az emberek között és a világban, de ez nem nagyon sikerül. Mivel nem akarlak titeket untatni, így most ugrok is a témáról ;)
Amit a történet és az én kapcsolatomról tudni kell: Ez az egész két lány életéről szól, ami a One Direction révén, vagyis a lányok bátyjai révén kapcsolódik össze. Még nem tudom, hogy a részeket hogy fogjuk reprezentálni nektek, így most az elején szeretném elmondani, hogy a történetben én fogom írni Janice Rayya Malik szemszögét. Mást nagyon nem tudok kifejteni, mivel Spoilerezni nem szeretnék, csak annyit mondok, hogy már az én karakterem szemszögéből megvan az első rész, így ha Dona rákapcsol, nemsoká frissen és ropogósan érkezik hozzátok a first bejegyzés ;)

Hát dióhéjban ennyi lenne. Remélem sikerül majd elnyernünk a tetszéseteket, és további jó tevékenykedést kívánok! :*

Rozamunda xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése