2014. november 10., hétfő

Üdvözlégy idegen!

Üdvözlet minden földi életformának!Békével jöttem!

Valahogy úgy érzem sose voltam jó a bemutatkozásban de most meg kell erőltetnem magam.

Bemutatkozás

Legyek gonosz és mondjam azt, hogy nem kötöm az orrotokra a nevem vagy adjak utat a kíváncsiságotoknak és mondjam el?!Nos inkább csak a becenevemet, vagyis a Donát jegyezzétek meg...az a fontos :) Budapesti baj keverő vagyok aki a tesi órán kívül bármilyen sportot imád és boldogan végez...de a tesi órák a halálaim. Viszont azt be kell vallanom, hogy nagy valószínűséggel ennek az oka az, hogy vagy pofára vagy seggre esek minimum 3x minden órán. Nos igen...rossz szokásom, hogy elég béna vagyok ha röpiről van szó vagy csak simán el kell dobni egy labdát tuti, hogy vagy hasra esek vagy kirúgom a saját lábam....és erre példa videóm is van de gonosz leszek és nem mutatom meg :P

A történetről

Nos...azt hiszem az én fejemből pattant ki az az icike picike ötlet foszlány, hogy kéne egy ilyen blog.Csak, hogy értsétek nem vagyok én olyan egyszerű ember és ha látom, hogy valamiből sok van akkor attól a dologtól a hányinger kerget így hát most is egy elég sajátos ötlettel álltunk elő, drága Ro-m társaságában. Az alap szerkezet egy szerepjáték szerűség...még én magam se tudom minek nevezzem :D A lényeg az, hogy mindkettőnknek van egy karaktere akivel írja a részeket és így bontakozik ki a történet. Nagyon remélem, hogy most rosszak az előérzeteim miszerint valami túl nagyba vágjuk a fejszénket...nos majd kiderül. Én hiszek a dologban és mindnent megteszek, hogy menjen :)

Na akkor asszem ennyi is lenne a bemutatkozásom :) Rozamunda is nemsokára meghozza az övét is aztán kezdődik a fő lényege a dolognak másnéven a részeket :)

Iratozzatok fel, kövessetek bloglovnon, osszátok Google Plusson és persze hagyjatok nyomot :D

Űr puszi minden kedves látogatónak,
Dona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése